Re: Thierry Senterre

Ik wist niet dat Senterre ook in De Pomp kwam en Libert & Calmette kende. Wat ik me altijd heb afgevraagd: hoe komt het dat enkel Deprêtre met die namen van die verdachten kwam. Ook de link met Oostende fascineert me. De moord op Vandeuren bijvoorbeeld...

Re: Thierry Senterre

Django68, heb jij weet over het jaartal waarin Deprêtre met deze initialen naar buiten kwam? Aangezien hij zich steeds als een zonnekoning voelde, ben ik niet verbaasd dat dit een zoveelste misleiding was. In Oostende hebben zich inderdaad een aantal vreemde zaken afgespeeld ...

33

Re: Thierry Senterre

Insp. Witse wrote:

Django68, heb jij weet over het jaartal waarin Deprêtre met deze initialen naar buiten kwam?

Dat was in 2012, vlak voor zijn dood.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Thierry Senterre

Onderstaande vraag aan Eric Lammers:

Le WNP (ou vous-même) avait-il des contacts avec des gens de Braine l'Alleud comme Claude Nitelet, Alain Vincx, Thierry Senterre, Isaac Rousseau, Willy Delpierre?

Je l’ignore.

Thierry Senterre even op google opgezocht, lijkt me nog steeds een zware jongen! Claude Nitelet was destijfds tipgever aan Eddy Vos.

Re: Thierry Senterre

http://www.belgian-navy.be/t7331-recher … venir-1981
Deze Thierry Senterre is de poker speler niet.
Ik kende een derde. Hij werkte in een boekhandel.
Een vriendelijke vent.