11

Re: Foto paarden

club_le-happy-few, heb je een link?

12

Re: Foto paarden

Een andere moeilijkeheden van link: Denise Tyack had ook paarden. Die volgens haar waren in '87 verkocht woorden.

Uit info Proces Haemers & co, p.67, §10.5.3

Re: Foto paarden

Wie woonde er in het groen met een 360° zicht, en wie heeft er een vergelijkbare foto op zijn Facebook? A.O.

Re: Foto paarden

Bij het vernoemen van zijn boezemvriend Albéric Otten en zijn veelbesproken villa heeft Beijer het volgende gezegd:

  • Otten zou er veel later dan Farcy komen wonen zijn.

  • Nochtans staat Otten al sinds 1973 op dit adres ingeschreven als garagist!

Beijer heeft het vertikt om op dit laatste antwoorden, net zoals hij ook Farcy minimaliseert als een kleine straatdealer. Zodra hij de touwtjes niet zelf meer in handen heeft vertikt hij het om info te geven.

De boeken van Bouten geloof ik al lang niet meer, maar dat hij sinds 1973 ingeschreven staat als garagist op dit adres staat ontegensprekelijk vast. En dat hij een paardenliefhebber en goed bevriend is met Amory en fam. Beijer staat ook vast. Ook in USA gewoond, immo in Frankrijk. Kinderen regelmatig in Italië, Dubai,... en dan bedoel ik geen toeristische reizen. Op zijn Facebook kan je nog steeds foto's zien van paarden op deze weiden. Maar er zijn recent wel zaken verdwenen van zijn profiel.

15

Re: Foto paarden

Een kennis van mij die "te paard" carrière maakte bij de rijkswacht suggereerde mij dat deze foto uit een pakket voedingssupplementen voor paarden zou kunnen komen. Het soort dat bodybuilding-freaks consumeren.

https://servimg.com/view/19864434/982

16

Re: Foto paarden

Monmon?

17

Re: Foto paarden

Ja natuurlijk.

18

Re: Foto paarden

Add Gauloises and Johnson found in the Peugeot 504 close to the "ferme de Papelotte after the Van Camp killing and examine Mon mon the bodybuilder on the strand on his FH with a Gauloise packet in his left hand.

Re: Foto paarden

"[Léon] François is vierendertig als de bijna gepensioneerde generaal Lorgé hem onder zijn vleugels neemt. Ze zijn naar verluidt bevriend geraakt via hun gezamenlijke liefde voor paarden."

Bron: Het complot van de stilte | Hilde Geens