121

Re: Christian Elnikoff

Er zijn heel wat elementen die de WNP aan de bende linken. Elnikoff, Libert en Dauphin werden herkend in Aalst/ De adjunct directeur die oog in oog stond met de reus herkende formeel Michel Libert.

Re: Christian Elnikoff

Robertvandeurnen wrote:

Vrouw en foltering? In aalst?

Getuigenis David de laatste 30 uren van de Bende.

Re: Christian Elnikoff

Misschien uit hun kot gelokt door Mossad om einde te maken aan extreem-rechtse nazi / anti-Joodse clubjes? Na Aalst hadden ze door wie de opdrachtgever was? In combinatie met racket, Gladio, drugs for weapons en aanverwante witwaspraktijken?

Re: Christian Elnikoff

Django68, wat me eigenlijk bezighoudt is het feit dat Patrick Haemers gezien werd toen hij uit een Ford Taunus stapte. Vanuit de veronderstelling dat deze info klopt is de kans minstens reëel dat we het hier over dezelfde wagen hebben. Aan Elnikoff twijfel ik niet. Hij is zeker een ideale veilige haven geweest voor de duistere DEA /CIA/Group G plannetjes.

125

Re: Christian Elnikoff

Ben wrote:

Over de Taunus van Elnikoff:

Vóór Elnikoff bij Desplanque was, was hij gehuwd. Bij de vereffening-verdeling van dat vorige huwelijk kwamen er overschrijvingen naar boven voor verkeerstaksen en verzekeringen voor een Ford Taunus. De echtgenote (dus die vóór Desplanque) had er totaal geen weet van dat die Ford Taunus eigendom was van Elnikoff en ingeschreven was door Elnikoff. Het is 100% zéker dat dat dé Ford Taunus was waarmee WNP verkenningen deed voor de bende in Aalst.

Weet iemand wat de bron hiervan is? Bij mijn weten is het niet eens zeker dat WNP verkenningen deed voor de bende.

126

Re: Christian Elnikoff

Dit heeft Libert verklaard, en volgens hem zouden sommige WNP-leden wel kunnen hebben deelgenomen aan de feiten.

127

Re: Christian Elnikoff

Ik denk niet dat die info van Libert komt. Ik vermoed dat het dissidente speurdersteam dat overtuigd was van de betrokkenheid van de WNP deze info gelekt heeft.

128

Re: Christian Elnikoff

Nee nee, Libert heeft verteld dat WNP warenhuizen heeft geïnspecteerd en vermoedde dat hun rapporten achteraf zijn gebruikt door de Bende van Nijvel. Hij zou ook in het Osbroekpark zijn herkend, maar daar is twijfel over. HIPA wist hier meer over.

Re: Christian Elnikoff

In een interview heeft Libert inderdaad vermeld dat er van uit de WNP een opdracht kwam om warenhuizen te verkennen. Of dit de opmaak was om valse sporen te leggen kan ik niet zeggen. Dat hij gezien werd in het Osbroekpark is nieuw voor mij.

Re: Christian Elnikoff

Robertvandeurnen wrote:

Django68, wat me eigenlijk bezighoudt is het feit dat Patrick Haemers gezien werd toen hij uit een Ford Taunus stapte. Vanuit de veronderstelling dat deze info klopt is de kans minstens reëel dat we het hier over dezelfde wagen hebben.

Robert, het zijn deze zaken waarop we ons moeten focussen! Thx voor deze info.