61

Re: Jacques De Vlieghere

the end wrote:

Er zitten op het forum en achter de schermen personen met goede bedoelingen die hard werk leveren en in een goede richting kijken. Degene die me kennen en weten naar waar ik verwijs, kunnen met die tips misschien verder, ik weet dat ze intelligent zijn en een goed analytisch vermogen hebben, als hun geheugen het toelaat om te herinneren wat ik hen verteld heb gaan er zeker lichtjes branden. .

Lijkt wel een boodschap voor een soort club_le-happy-few .... laat die lichtjes vooral niet uitgaan:-)

62

Re: Jacques De Vlieghere

Ja , inderdaad ! Think out of the box , Think overseas ! Think back to the seventies !

Re: Jacques De Vlieghere

the end wrote:

In bovenstaande gaat het over personen die ervaring hebben met staatsgrepen en die tijdens de bende periode in Belgie waren of met Belgie te maken hadden. Dat Mendez het in maart april 85 over hen had is ook een zekerheid.

Er lopen er nog rond die heel veel meer weten en die men nog niet lastiggevallen heeft. Trouwens iemand waarvan degene die hem kennen over zwijgen en die ook nog leeft, hij heeft met zekerheid met killers te maken. Dat ik op een openbaar forum rond al die namen fiets en schrijf zodat deze die het Nederlands niet machtig zijn er geen snars van verstaan heeft met die namen te maken die daarachter verborgen zitten en nog in leven zijn.

Die zekerheid dat die persoon met killers te maken heeft staat in pv"s van het dossier Pinon, die pv"s zijn  verdwenen. Ter herinnering Latinus dacht dat het Pinon dossier zijn levensverzekering was.

Ben wrote:

Februari 1985: Schlicker beslist om Pinon te ondervragen en om een huiszoeking te voeren bij de ex-vrouw van Pinon, Josiane Jeuniaux (maitresse van Christian Smets). Schlicker ziet echter af van deze geplande handelingen nadat procureur Deprêtre hem 'mondelinge uitleg' gegeven heeft over het dossier Pinon en verwijdert de opdrachtdocumenten uit het dossier.

Dat Deprêtre zelfs de zoek opdrachten verwijdert zegt veel, iemand deed in het jaar 85 (datum weet ik niet vanbuiten) opzoekingen ivm die naam bij de ordediensten was er geen spoor van die naam te vinden.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

Re: Jacques De Vlieghere

Pfffffffffff

Klinkt het niet dan botst het. Ik begin  dat kat en muisspelletje hier grondig beu te worden. Niet dat je nooit interessante dingen vertelde. Er is nog heel wat dat je ons zou kunnen uitleggen

Zoals dit bijvoorbeeld:
" Op basis van zijn profiel en het kleine clubje waar hij lid van was, is de kans heel groot dat ik hem ontmoet heb. Zoveel met dit profiel lopen er niet rond. Een foto of exacte beschrijving zou verhelderend zijn, er was iemand die aan de beschrijving van Hilde Geens beantwoorde en die heel zenuwachtig was ergens in '85."

Sorry dat ik zo direct word, maar aan dit tempo zijn we in 2067 nog bezig.

Licht uit, spot aan, Go for it ! 

( bedenk dat iedere minuut dat slachtoffers niet weten er één te veel is, waarvoor ik uiteraard jou niet verantwoordelijk stel maar de Belgische Staat.)

Re: Jacques De Vlieghere

Inderdaad coconut. Er is geen tijd meer om een kat- en muisspelletje te spelen.

@ the end : Kom met initialen tevoorschijn aub. U weet blijkbaar wie de killer en de huurmoordenaars zijn. Ze zijn volgens u heel dicht bij de Roze balletten en de Pinon affaire (u hebt het zelf geschreven in vorige posts).
Het gaat hier om het grootste en het gruwelijkste misdaaddossier in de Belgische geschiedenis. Kinderen werden genadeloos afgeknald door die smerige moordenaars...
Uit respect voor de slachtoffers en voor gans België : spreek aub !

Re: Jacques De Vlieghere

En ook de man die een ander maar volledig forum vult mag spreken op zijn forum. Hij heeft zijn afscheidsweek van zijn officiële functie gehouden in café les mecenaires of zoiets ( ben de juiste naam vergeten ) maar daar wil hij verder niets over zeggen want hij wil geen nestbevuiler zijn zoals insider zegt hij.

Twee insiders en ene die het schijnt te weten. Wat zeg ik, 3 fora vol insiders die ons maanden of jaren bezighouden . Trop is te veel.

Een slachtoffer heeft mij ooit toevertrouwd : "Ik ben wanhopig, telkens als ik denk dat er één iemand mij de waarheid verteld heeft staat er een andere klaar om die eerste zwart te maken" Het is genoeg geweest met van die pippo's die de graafmachines de verkeerde kant opsturen ...........

Re: Jacques De Vlieghere

@Coconut, sinds een aantal lees ik enkel mee & werk ik achter de schermen met wat er beschikbaar is op dit forum.  Kat- muisspel waar er enkel uit boeken of andere posts geciteerd wordt.

@TheEnd, met jouw doordachte maar voor ons onduidelijke verwijzingen geraken we nergens. Op het franse forum heeft iemand jou voorgegaan, en zijn we nog steeds aan het ontleden. Begin initialen te gebruiken. Jij bent zeker van de killer & je lijkt bewijs te hebben achter het motief van Aalst. Maar, je wil er niets over lossen, is dit dan ok tov andere mensen? Zo veel mogelijke oplossingen; post een anonieme brief, maak een vpn login, slideshare op internet....

Re: Jacques De Vlieghere

coconut wrote:

Pfffffffffff

Klinkt het niet dan botst het. Ik begin  dat kat en muisspelletje hier grondig beu te worden. Niet dat je nooit interessante dingen vertelde. Er is nog heel wat dat je ons zou kunnen uitleggen

Zoals dit bijvoorbeeld:
" Op basis van zijn profiel en het kleine clubje waar hij lid van was, is de kans heel groot dat ik hem ontmoet heb. Zoveel met dit profiel lopen er niet rond. Een foto of exacte beschrijving zou verhelderend zijn, er was iemand die aan de beschrijving van Hilde Geens beantwoorde en die heel zenuwachtig was ergens in '85."

Sorry dat ik zo direct word, maar aan dit tempo zijn we in 2067 nog bezig.

Licht uit, spot aan, Go for it !

Ik hoop coconut dat je begrip hebt voor mij manier van posten, wat wil je erover weten, de link met de Pomp en de personen waar jij kennis van hebt? Denk je dat ik de enige ben of jij die op de forums zit die personen kennen? Je moet je niet excuseren want direct ben je niet.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

Re: Jacques De Vlieghere

The End heeft zeer duidelijk andere plannen. Ik geef het op.

Re: Jacques De Vlieghere

Insp. Witse wrote:

Op het franse forum heeft iemand jou voorgegaan, en zijn we nog steeds aan het ontleden..

Wat of wie bedoel je?

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.