Het is Michel Libert zelf, dat zegt advocaat Kristiaan Vandenbussche:
(...) De meest markante tip die tot nog toe binnenliep, lijkt die van advocaat Kristiaan Vandenbussche uit Gent, zo vernamen we. “Libert speelde de foto door maar hij is ook de man op de foto zelf. Het is Libert zelf, met een pruik op. Hij droeg vaak pruiken”, beweert Vandenbussche die in naam van een cliënt spreekt. “En die cliënt zat ooit bij de marine, net als Libert en bij Westland New Post, net als Libert. Ze kenden mekaar heel goed maar mijn cliënt is uiteindelijk opgestapt bij WNP na een ruzie na een commando-oefening in het Zoniënwoud.”
De cliënt beweerde eerder ook al dat Michel Libert de reus van de Bende van Nijvel zou geweest zijn. “Mijn cliënt is zeker van zijn stuk, toen en nu. Hij herkent op deze nieuwe foto ook de kin en de handen van Libert. Ook het feit dat Libert een ring aan zijn pink droeg, net zoals de man op de foto is mijn cliënt niet ontgaan. Mijn cliënt zegt dat hij voor 99,99 procent zeker is”.
Lees hier het hele artikel » Nieuws
"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via »
Facebook |
twitter |
YouTube