Topic: Leeftijden in 1982-1985

Het kan interessant zijn om eens te kijken naar de leeftijden die criminelen en andere bekende personen uit dit dossier hadden in 1982 en 1985. Mag ik vragen om deze lijst zeker verder aan te vullen. Misschien moet Ben achteraf voor de leesbaarheid alle toevoegsels samennemen om er één lijst van te maken. Ook de layout krijg ik niet goed. Het eerste getal is het geboortejaar, het tweede getal is de leeftijd in 1982 en het derde getal is de leeftijd in 1985.

Uit onderstaande gegevens blijkt bijvoorbeeld dat er maar zeer weinig kandidaten zijn voor de 'oude'.

WNP

Staatsveiligheid/SDRA

Bende Haemers

Bende van Baasrode

Bende Bouhouche en Beijer

Borains

Bende Farcy

Anderen

Re: Leeftijden in 1982-1985

Is Tinck nu definitief van de baan?

3

Re: Leeftijden in 1982-1985

Mooi topic. Hier al een aantal aanvullingen:

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

4

Re: Leeftijden in 1982-1985

Knap werk, Mero! De Sudisten niet vergeten. En de Oostendenaren in de omgeving van Vandeuren.

Re: Leeftijden in 1982-1985

Wat is dat toch met dat jaar 1952? Bouhouche, Beijer, Haemers, J.-F. Buslik, Philippe De Staerke, Juan Mendez en ongetwijfeld nog een aantal die ik vergeten vernoemen ben...

Re: Leeftijden in 1982-1985

Pierre Carette (CCC) is ook geboren in 1952...

7

Re: Leeftijden in 1982-1985

Als je 50 namen hebt (en er circuleren daar een veelvoud hiervan op deze site) dan ga je er statistisch gezien ook een zooi kunnen vinden die in 53 of 50 geboren zijn ...

Re: Leeftijden in 1982-1985

Bij bendes zie je vaak een zelfde geboorteplaats en/of waar men de jeugd heeft door gebracht. Zou zeggen, koppel de geboortedata aan deze gegevens.