Re: Christian Elnikoff

Kan je ergens de volledige DVD bekijken? En Libert lult er zich uit volgens mijn mening. Waarom zegt hij nu pas dat VDB een van de opdrachtgevers was? Dat hij opdrachten uitvoerde van bovenuit? En dat hij niet wilde meedoen met Christian Elnikoff? Hij heeft ook nooit aangegeven dat Christian Elnikoff daarmee dreigde toch? Een belangrijk detail van die tijd.

Re: Christian Elnikoff

Ik dacht dat de joggers in het Osbroekpark De Staerke herkenden i.p.v. Elnikoff.

Re: Christian Elnikoff

zenga wrote:

Lijkt het ver gezocht dat die DVD afkomstig is van die ex-speurders die uit onvrede vertrokken zijn waar De Valkeneer het over had?

Ver gezocht is het niet, maar volgens mij is die CD/DVD toch niet afkomstig van die ex-speurders; hij is mijn inziens daarvoor te professioneel samengesteld, qua keuzes van videofragmenten en ook qua manier van montage.

94

Re: Christian Elnikoff

Zou een DVD van DVDS kunnen zijn (What's in a name?) Geen idee.

Re: Christian Elnikoff

Indrukwekkend 'palmares'. Lijkt me het type dat aan alle criteria voldoet om dit soort bloederige aanslagen te plegen. Een psychopaat/terrorist pur sang. De whereabouts uit de periode '83 -'85 zijn uiterst interessant.

Ik herinner me een oud interview na het WNP proces, toen een WNP-lid verklaarde dat hij bepaalde leden in staat achtte de Bende van Nijvel-feiten te hebben gepleegd. Hij noemde toen geen namen maar deze Elnikoff zal wellicht de eerste naam geweest zijn die hij voor ogen had.

96

Re: Christian Elnikoff

Over de Taunus van Elnikoff:

Vóór Elnikoff bij Desplanque was, was hij gehuwd. Bij de vereffening-verdeling van dat vorige huwelijk kwamen er overschrijvingen naar boven voor verkeerstaksen en verzekeringen voor een Ford Taunus. De echtgenote (dus die vóór Desplanque) had er totaal geen weet van dat die Ford Taunus eigendom was van Elnikoff en ingeschreven was door Elnikoff. Het is 100% zéker dat dat dé Ford Taunus was waarmee WNP verkenningen deed voor de bende in Aalst.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Christian Elnikoff

Ben wat is de bron van bovenstaande? En wat is die 100% zekerheid?

Er bestaan robotfoto's en tekeningen van die 3 personen. Heeft iemand die al gezien?

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

98

Re: Christian Elnikoff

the end wrote:

Ben wat is de bron van bovenstaande?

Een bron kan ik niet noemen. Ik hoop dat je dat kan begrijpen.

the end wrote:

En wat is die 100% zekerheid?

Mijn bron bedoelt daarmee dat het 100% zeker is dat het Elnikoff en zijn Ford Taunus was die door de joggers gezien werden aan het Osbroekpark.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Christian Elnikoff

Wie je bron is doet er niet toe. Het is die 100% zekerheid waar me het om gaat, dit kan enkel via de nummerplaat, maar dit zal het niet zijn. Heeft je bron wel al de robotfoto's gezien? Want moest het WNP daar zijn dan zou de link met die robotfoto's ook een hard element zijn. Doch die is er blijkbaar niet.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

100

Re: Christian Elnikoff

Hoe is het mogelijk dat er nog getwijfeld wordt aan de betrokkenheid van WNP?