11

Re: Boek: Ridders van nu

witisgeengrijs wrote:

De zwarte baron de Bonvoisin wordt wel enkele keren vernoemd, maar verder denk ik niet dat we in dit boek antwoorden gaan vinden.

In de namen-index achteraan het boek zie ik een ganse hoop namen staan die we toch wel geregeld eens tegen komen op dit forum (een korte selectie): Barbier Marcel, Boucheries Ghysels, CSU, Cams Paul, CEPIC, de Bonvoisin Benoit, De Lombaerde Karl, De Pauw Charlie, Latinus Paul, Lecerf Emile, Libert Michel, Milice de Jésus-Christ, Moon-Sekte, Vanden Boeynants Paul, Westland New Post (WNP), World Anti-Communist League (WACL).

Met de stelling van "verder denk ik niet dat we in dit boek antwoorden gaan vinden" kan ik u nog wel volgen in de zin van dat er niets in staat dat hier-en-daar op dit forum (en 't Franstalige forum) nog niet te lezen valt, maar eens herlezen van informatie kan nooit geen kwaad. wink Geregeld kom ik nog wel dingen tegen dat ik ooit wel al eens heb gelezen maar toen niet m'n volle aandacht had wellicht.

Non semper ea sunt quae videntur

12

Re: Boek: Ridders van nu

Voila. Als je de zaak Dekaise/Temse/Finné/Dewit/Fourez (en zelfs Angelou en Vanden Eynde en Van Camp) wil begrijpen schiet je met verdachten uit Mol (uit welk hol komt die nu ineens gekropen?) geen cm op. De lijn passeert langs Libanon en Israël, of je moet blind zijn.