491

sherlock wrote:

Wat Pds ook verklaart: Het is een aaneenrijgen van leugens. Hij lult zich overal uit. Daar is geen rechterkant aan te krijgen. Een gladde aal met vrienden van justitie tot de maffia

Wat eveneens geldt voor Libert, Beijer, Bultot en nog heel wat anderen. Ergerlijk dat sommigen, zelfs ervaren journalisten, hen nog ernstig nemen ook.

492

Gladde alen of niet, maar zijn er concrete bewijzen die ze koppelen aan de Bende-overvallen? Werden ze niet gebruikt als bliksemafleiders in een groter geheel. Hun misdragingen worden uitgebreid becommentarieerd en slurpen een groot deel van de aandacht naar hen toe. Maar harde bewijzen? Okay, het zijn geen lieverdjes, maar uitermate bruikbaar om valse sporen na te laten. De heren lopen nog steeds vrank en vrij rond!

Hallo, ik zou graag willen weten of het zeker is dat Philippe De Staerke een paar uur voor de aanslag in Aalst was of was het zoals hij de dag ervoor beweert de dochter van zijn metgezel op te halen bij het internaat? Alvast bedankt voor de antwoorden.

494

Dit zouden wel meer mensen willen weten, het is nu haar woord tegen zijn woord. Lees ook even dit » Nieuws

In een artikel van La Dernieure Heure van 4 juni 2002, staat geschreven dat hij op de dag van de aanval naar de Delhaize of Aalst ging, maar dat hij er niet kon zijn op het moment van de aanval.

Ik vraag me wel steeds af waar ze het vandaan halen. De dochter heeft nooit op een internaat geweest en altijd regio Halle naar school gegaan. Over andere zaken zoals het vervoer van Philippe De Staerke spreek ik mij niet uit.

Hallo, mag ik u vragen wat uw bronnen zijn? Dank u.