1

Algemeen

Bossen

Belgische gemeenten

Plaatsen, straten, bedrijven

Buitenland

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

2

Weet er iemand op hoeveel plaatsen ze al gegraven hebben of gaan duiken zonder resultaat ? En toch moeten ze telkens een goede reden gehad hebben om op die bepaalde locatie te gaan zoeken    Moest ik het voor het zeggen hebben dan zou er zeker in lessines gedoken worden en nog eens gaan zoeken op één bepaalde plaats

Het zal kunnen kenza, maar wat voor mij meer voor de hand liggend is, dat de auto's eventueel zijn verdwenen in een grote machine bij een autosloperij,en er dus kleine pakketjes van zijn gemaakt. Om er vervolgens nooit meer iets van terug te vinden.
Maar het zou inderdaad kunnen dat er daar wel iets ligt.

4

Ik begin meer en meer te denken dat de overval in Aalst zeker van hogerhand komt maar toch iets met paar figuren of plaats in Aalst

Helemaal als je de getuigenis van de man leest die Jean Bougeral tegenkwam op die plek in het Osbroekpark.
En daarmee pas naar buiten durfde te komen wanneer Jean was overleden.

6

Kijk we moeten eens sirieus zijn , wat het bois de la houssiere betreft zie ik ze niet in open lucht of met tenten aan auto’s werken ook niet in het osbroekpark   Het osbroekpark ligt er al meer dan 35 hetzelfde bij zelfs de schildpad zit nog in de vijver
Ze moeten ergens binnen gezeten hebben
In de schietclub kunnen ze geoefend hebben maar volgens mij niet auto’s gestald hebben   Als je vroeger de boemeltrein nam kon je alles van in de trein zien    Ook heeft de cel vermiste personen daar al meermaals de dender afgezocht met peilboten en wordt de vaargeul in de dender  regelmatig opengetrokken     Als er bij Aalst locals betrokken in functie van hogerhand zijn dan hebben ze ergens binnen gezeten