Et is nog een toeval:
Yvette werkte toen in Schrpenheuvel volgens wat op deze site staat aangegeven.

pyrénéen wrote:

Et is nog een toeval:
Yvette werkte toen in Schrpenheuvel volgens wat op deze site staat aangegeven.

Yvette Van Hemelrijck werkte als prostituée in de bar Marionne in Scherpenheuvel (zie blz. 324 in het eerste boek van Guy Bouten).

xavier wrote:

De DJ kent de Bende van Hofstade NIET.
En toch -o toeval- draait hij een plaatje verwijzend naar Johnny”

OMG Wist je niet dat de dj ook deel uitmaakte van de bende? (ironisch)

34

Nee dat wist ik niet.
Soortement van poging tot humor?

Hoeveel platen had jij in huis in 1985 gloacoster? Hoeveel platen had een DJ van een vrije radio in 1985?

De DJ zegt dat hij de bende van Hofstade NIET kende.
Maar toch pikte hij er een plaat uit ‘Johnny be Good’.
(De Bende van Baasrode/Hofstade met bendelid Johnny De Staerke zijn pas voor de ruime bevolking NA de aanslag van Aalst bekend geraakt!)

Of was het de aanvrager die aan de DJ die deze plaat vroeg als alternatief omdat hij ‘Te voet naar Scherpenheuvel’ niet had?

Een wereld van verschi!
Want nét dat maakt het dan wél duidelijk dat de aanvrager Johnny De Staerke en zijn toenmalige vriendin en animeermeisje in Scherpenheuvel Yvette viseerde.

Meer zelfs, als dat klopt dat de aanvrager die plaat vroeg -zonder inmenging van de DJ- dan zou dat een argument kunnen zijn dat Johnny Philippe De Staerke in de val gelokt is…. Van de Bende van Nijvel (de andere/n) voor de Bende Van Hofstade (met Johnny Philippe De Staerke).

Maar die denkoefening had jij natuurlijk al gedaan gloacoster.

Maar met je poging tot een soort van humor, probeerde je allicht iets te bereiken?

xavier wrote:

Nee dat wist ik niet.

Hoeveel platen had jij in huis in 1985 gloacoster? Hoeveel platen had een DJ van een vrije radio in 1985?

(De Bende van Baasrode/Hofstade met bendelid Johnny De Staerke zijn pas voor de ruime bevolking NA de aanslag van Aalst bekend geraakt!)

Of was het de aanvrager die aan de DJ die deze plaat vroeg als alternatief omdat hij ‘Te voet naar Scherpenheuvel’ niet had?

Een wereld van verschi!
Want nét dat maakt het dan wél duidelijk dat de aanvrager Johnny De Staerke en zijn toenmalige vriendin en animeermeisje in Scherpenheuvel Yvette viseerde.

Meer zelfs, als dat klopt dat de aanvrager die plaat vroeg -zonder inmenging van de DJ- dan zou dat een argument kunnen zijn dat Johnny Philippe De Staerke in de val gelokt is…. Van de Bende van Nijvel (de andere/n) voor de Bende Van Hofstade (met Johnny Philippe De Staerke).

Maar met je poging tot een soort van humor, probeerde je allicht iets te bereiken?

Ik probeer niets te bereiken, ik ben alleen al 32 jaar naar de waarheid aan t'zoeken.
Ik werd gehoord door Charleroi voor een hypothese die niet werd behouden. Ik heb de Brusselse omgeving leren kennen tijdens mijn tienerjaren, misschien heb ik op de schouders gezeten met zeldzame mensen wiens activiteiten ik niet kende. U weet vast wel dat mensen die strafbare feiten plegen er niet over opscheppen op openbare plaatsen.
Ik ken tientallen mensen op forums die ervan overtuigd zijn dat ze de waarheid kennen... Ze verdwijnen een voor een na verloop van tijd. Een bekentenis? Ik ben 65 ... Hoe oud ben je met al je zogenaamde onthullingen?

36

gloacoster wrote:
xavier wrote:

Nee dat wist ik niet.

Een wereld van verschi!

Ik probeer niets te bereiken, ik ben alleen al 32 jaar naar de waarheid aan t'zoeken.
Ik werd gehoord door Charleroi voor een hypothese die niet werd behouden. Ik heb de Brusselse omgeving leren kennen tijdens mijn tienerjaren, misschien heb ik op de schouders gezeten met zeldzame mensen wiens activiteiten ik niet kende. U weet vast wel dat mensen die strafbare feiten plegen er niet over opscheppen op openbare plaatsen.
Ik ken tientallen mensen op forums die ervan overtuigd zijn dat ze de waarheid kennen... Ze verdwijnen een voor een na verloop van tijd. Een bekentenis? Ik ben 65 ... Hoe oud ben je met al je zogenaamde onthullingen?

“Ik probeer, ik ben, ik werd, ik heb, misschien heb ik, wiens activiteiten ik, ik ken, ik ben,…”

Kijk gloacaster, je poging tot eerlijkheid siert je en het is erg duidelijk dat je je op de borst wil kloppen door je bijdrage in de zaak van ‘de Bende Van Nijvel’ aan het parket en ook hier.

Maak je geen zorgen, als jouw bijdrage kan zorgen voor een doorbraak dan zal het huidige onderzoeksteam daar zeker rekening mee houden.

En als de inhoud van jouw bijdrage publiekelijk op het proces bekend zou geraken als mee te nemen element dan kan je eventueel hier dan ook een stukje publiceren dat duidelijk maakt dat jij dé auteur ervan bent. Ik zal dan proberen bij de eersten te zijn om je hiervoor te lauweren.

En anders hoor je OOK net tot die mensen die je in je post omschrijft.

Ik heb er ook geen flauw idee van waarom je leeftijd, roots of identiteit wilt koppelen aan de inhoud van iemand’s bijdragen?

En nog dit... zonder kritiek.
Dit is een Nederlandstalige site die in het leven is geroepen omdat de laatste evenementen in Aalst hebben plaatsgevonden.
Behalve Overijse (bij toeval) deden alle andere feiten zich voor in Wallonië. Hoewel we de ballistiek kunnen bekritiseren, staat vast dat de wapens die in Aalst werden gebruikt ook werden gebruikt in Braine, Overijse en in 83.
Ik vind het daarom relevant dat de meerderheid van de mensen die geïnteresseerd zijn in de moordenaars, hun hypothesen enkel baseren op de feiten van Aalst.
Alle andere 27 feiten worden terzijde geschoven om in één klap de criminelen aan de kant van Aalst te vinden.

38

gloacoster wrote:

En nog dit... zonder kritiek.
Dit is een Nederlandstalige site die in het leven is geroepen omdat de laatste evenementen in Aalst hebben plaatsgevonden.
Behalve Overijse (bij toeval) deden alle andere feiten zich voor in Wallonië.

Euhm?
De diefstal van 7 prototypes van kogelwerende vesten bij Wittock-Van Landeghem in Temse (‘Tamise’voor jullie) waarbij Jozef Broeders vermoord werd en zijn echtgenote Linda Van Huffelen gruwelijk verminkt werd en hun kinderen getraumatiseerd geraakten op 10 september 1983 vergeten?

Of gemakkelijkheidshalve genegeerd?
Toeval? Een fait-divers?

Ik herlees op het forum tussen je eerdere posts dat je eerder al opperde dat deze dieven hun potentiële roofplaats (Wittock-Van Landeghem) in de Gouden Gids zochten?

In die Gouden Gids stond dan de specifieke plaats vermeld waar die uniek kogelwerende vesten te vinden waren, vermits ze ENKEL die kast opengebroken hadden!

Sorry Temse vergeten is de "Nederlangstage liste".
2(3) op 28....
Betwist u het feit dat Wittock-Van Landeghem in de gele pagina's werd genoteerd als verkoper van kogelvrije vesten?
Al het andere is speculatie, was je erbij? Nee, ik ook niet. Ik ga hier niet opnieuw over Temse beginnen.

40

Als u iemand een verwijt mag en moet maken, gloacoster, is het wel aan de onderzoekers in Wallonië die zéér nonchalant met het dossier zijn omgesprongen. Of beter, onderzoeken negeerden en de verkeerde richtingen uitstuurden. Nog maar te zwijgen hoe men met overtuigingsstukken omsprong. Met de vraag welke geloofwaardigheid men nog kan hechten aan hun P.V's die (nog) niet verdwenen zijn. Eigen P.V.'s die elkaar tegenspreken. Hier in Antwerpen is er voor veel minder een politie inspecteur overgeplaatst naar de vuilniskar aan de Stad Antwerpen. Hier is het medelijden met zijn gezin nog in overweging genomen.

Hier is het de gewoonte dat men overtuigingsstukken neerlegt op de griffie met de staat van inbeslagname en neerlegging.

In Wallonië verdwenen ze achter de kasten en radiatoren in hun kantoren. Geen haan die daarover kraaide.